Managementul operatiunilor in hotelarie si restauratie

PRP: 69,90 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 59,42 lei
Diferență: 10,48 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Stanciulescu Gabriela
Editura: C.H.BECK
Anul publicării: 2012
DESCRIERE
Detalii: Managementul operatiunilor in hotelarie si restauratie.
Competentele profesionale pe care le ofera studierea cartii de fata sunt:
- cunoasterea, intelegerea si utilizarea teoriilor si metodelor de baza cu privire la industria ospitalitatii;
- analiza, sinteza si utilizarea informatiilor economice in vederea fundamentarii deciziilor in hotelarie si restauratie;
- analiza si formularea de strategii si politici;
- gasirea de solutii pentru probleme identificate in domeniul micilor si marilor afaceri;
- conceperea si comercializarea de produse si servicii hoteliere si de restauratie atractive;
- relationarea eficienta cu diferite categorii de institutii si organizatii in cea ce priveste dezvoltarea durabila.
Competentele transversale sugerate de continutul cartii sunt:
- coordonarea de echipe profesionale;
- asumarea, atribuirea si urmarirea indeplinirii responsabilitatilor specifice in domeniul ospitalitatii;
- autoevaluarea nevoii de continuare a formarii profesionale;
- diagnoza si autocontrolul invatarii;
- fundamentarea si asumarea de strategii economice, in conditii de responsabilitate si autonomie.
Scopul principal al acestei carti il constituie o abordare complexa, teoretica si practica, la nivel national si international, a industriei hoteliere si de restauratie.
Studiile de caz propuse sunt edificatoare, numeroase si in concordanta cu cele mai moderne metode de studiu din domeniul ospitalitatii.
Autor: Stanciulescu Gabriela, Cristina Micu
Data aparitiei: 29 Feb 2012
Competentele profesionale pe care le ofera studierea cartii de fata sunt:
- cunoasterea, intelegerea si utilizarea teoriilor si metodelor de baza cu privire la industria ospitalitatii;
- analiza, sinteza si utilizarea informatiilor economice in vederea fundamentarii deciziilor in hotelarie si restauratie;
- analiza si formularea de strategii si politici;
- gasirea de solutii pentru probleme identificate in domeniul micilor si marilor afaceri;
- conceperea si comercializarea de produse si servicii hoteliere si de restauratie atractive;
- relationarea eficienta cu diferite categorii de institutii si organizatii in cea ce priveste dezvoltarea durabila.
Competentele transversale sugerate de continutul cartii sunt:
- coordonarea de echipe profesionale;
- asumarea, atribuirea si urmarirea indeplinirii responsabilitatilor specifice in domeniul ospitalitatii;
- autoevaluarea nevoii de continuare a formarii profesionale;
- diagnoza si autocontrolul invatarii;
- fundamentarea si asumarea de strategii economice, in conditii de responsabilitate si autonomie.
Scopul principal al acestei carti il constituie o abordare complexa, teoretica si practica, la nivel national si international, a industriei hoteliere si de restauratie.
Studiile de caz propuse sunt edificatoare, numeroase si in concordanta cu cele mai moderne metode de studiu din domeniul ospitalitatii.
Autor: Stanciulescu Gabriela, Cristina Micu
Data aparitiei: 29 Feb 2012
REVIEW-URI