Pretul si strategia de marketing

PRP: 29,90 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 25,71 lei
Diferență: 4,19 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Anul publicării: 2011

DESCRIERE

Variabila„pret” are un rol semnificativ in strategia de marketing, avand in vedere contextul actual: concurenta exacerbata, evolutia rapida a mijloacelor de informare si comunicare, problematica puterii de cumparare etc.
Cartea prezinta notiunile fundamentale si mecanismele care stau la baza unei politici de pret, raspunzand la urmatoarele intrebari:
• cum trebuie inteles comportamentul clientului in raport cu pretul, fie ca este vorba de firme sau de consumatorul final;
• cum se stabileste un pret;
• care sunt constrangerile legate de diferitele sectoare de activitate? (marea distributie, servicii, sectorul industrial etc.).

Cuprinzand numeroase exemple ilustrative (de la multinationale la IMM-uri, de la producatori la distribuitori), aceasta lucrare va propune o sinteza actualizata si completa a informatiilor care trebuie stapanite cu privire la problematica pretului.


Numar pagini: 136
Anul aparitiei:2011

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review
Created in 0.0639 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.