Cele 11 legi imuabile ale internet brandingului

PRP: 38,53 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 30,82 lei
Diferență: 7,71 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Al Ries | Laura Ries
Editura: BRANDBUILDERS
Anul publicării: 2006
DESCRIERE
Lucrarea Cele 11 legi imuabile ale Internet brandingului dezvaluie strategiile revolutionare care creeaza un branding de succes prin Internet, concentrandu-se pe urmatoarele elemente:
- Cum iti transformi compania, produsul sau serviciul intr-un brand la moda si profitabil, prin intermediul Internetului?
- Cum decizi daca Internetul este o afacere sau un mediu de comunicare?
- Cum conferi interactivitate unui site?
- Cum cauti acel nume memorabil, pe care nimeni nu il va uita?
Folosind exemple din experienta personala, de furnizor de servicii de consultanta pentru branduri de top, renumitul expert in marketing, Al Ries, dar si fiica si partenera sa de afaceri, Laura, demonstreaza modul in care functioneaza, cu adevarat, brandingul pe Internet, cine poate beneficia cel mai mult de pe urma lui si unde se potriveste, inca, marketingul traditional.
Plina de sfaturi practice si cunostinte de marketing, aceasta carte inteligenta si atragatoare va fi de nepretuit pentru marketerii de pretutindeni.
"O lectura obligatorie pentru persoanele care cred ca pot sta linistite deoparte, lasand in acest timp tehnologia sa munceasca in locul lor."
Marketing Week
"O carte care trebuie citita de toate persoanele implicate in vreun fel in afacerile desfasurate pe Internet."
Supply Management
Nr. de pagini: 203
Anul aparitiei: 2006
- Cum iti transformi compania, produsul sau serviciul intr-un brand la moda si profitabil, prin intermediul Internetului?
- Cum decizi daca Internetul este o afacere sau un mediu de comunicare?
- Cum conferi interactivitate unui site?
- Cum cauti acel nume memorabil, pe care nimeni nu il va uita?
Folosind exemple din experienta personala, de furnizor de servicii de consultanta pentru branduri de top, renumitul expert in marketing, Al Ries, dar si fiica si partenera sa de afaceri, Laura, demonstreaza modul in care functioneaza, cu adevarat, brandingul pe Internet, cine poate beneficia cel mai mult de pe urma lui si unde se potriveste, inca, marketingul traditional.
Plina de sfaturi practice si cunostinte de marketing, aceasta carte inteligenta si atragatoare va fi de nepretuit pentru marketerii de pretutindeni.
"O lectura obligatorie pentru persoanele care cred ca pot sta linistite deoparte, lasand in acest timp tehnologia sa munceasca in locul lor."
Marketing Week
"O carte care trebuie citita de toate persoanele implicate in vreun fel in afacerile desfasurate pe Internet."
Supply Management
Nr. de pagini: 203
Anul aparitiei: 2006
REVIEW-URI