Cele 22 de legi imuabile ale brandingului - Cum sa transformi un produs sau un serviciu intr-un brand de clasa mondiala

PRP: 37,90 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 30,70 lei
Diferență: 7,20 lei
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
Autor: Al Ries & Laura Ries
Editura: BRANDBUILDERS
Anul publicării: 2006
DESCRIERE
Cele 22 de legi imuabile ale brandingului este o carte excelenta despre branduri si branding.
Profilurile facute unor companii de prim rang si o acuta analiza pe evolutia unora dintre cele mai cunoscute marci (cu bune si rele – laolalta) te vor ajuta in munca ta de zi cu zi, indiferent daca esti copywriter, art director, account, strateg, om de media, de PR, brand manager sau ai propria ta afacere.
Cartea raspunde la intrebari cum ar fi:
Cand trebuie sa facem advertising si cand trebuie sa facem PR?
(Anita Roddick si al sau The Body Shop, Wal-Mart, Microsoft)
Ar trebui sa ne extindem linia de produse? (Crest, Chevrolet, Levi Strauss – Miller, Budweiser, Marlboro, IBM, Tylenol)
Cat de importanta este calitatea?
(Rolex, Mercedes, Coca-Cola, Absolut, Chivas Regal)
Ce culoare si ce forma ar trebui sa aiba logotipul nostru?
(Avis, Arby's, Ralph Lauren, Nike, Shell)
Cand ar trebui sa lasam un brand sa moara?
(Kodak, Tide, Rinso, Oxidol, Sony, General Electric, IBM, Rinso White…)
Cat de des ar trebui sa ne schimbam sloganul?
Ar trebui sa blocam competitia sa patrunda pe piata noastra? ( Kodak, Stolichnaya, Volkswagen, Apple, Pepsi, Coca-Cola, Johnson & Johnson)
Ce promovam: categoria sau brandul?
(Mc Donald's, Office Depot, PlayStation, Federal Express)
Cum ar trebui sa ne botezam brandul?
(Xerox, Mitsubishi, Hyundai)
Cum sa transformi un nume generic intr-un nume de brand? (General Motors, Standard Oil - Nabisco, Toyota-Lexus)
Nr. de pagini: 208
Anul aparitiei: 2006
Profilurile facute unor companii de prim rang si o acuta analiza pe evolutia unora dintre cele mai cunoscute marci (cu bune si rele – laolalta) te vor ajuta in munca ta de zi cu zi, indiferent daca esti copywriter, art director, account, strateg, om de media, de PR, brand manager sau ai propria ta afacere.
Cartea raspunde la intrebari cum ar fi:
Cand trebuie sa facem advertising si cand trebuie sa facem PR?
(Anita Roddick si al sau The Body Shop, Wal-Mart, Microsoft)
Ar trebui sa ne extindem linia de produse? (Crest, Chevrolet, Levi Strauss – Miller, Budweiser, Marlboro, IBM, Tylenol)
Cat de importanta este calitatea?
(Rolex, Mercedes, Coca-Cola, Absolut, Chivas Regal)
Ce culoare si ce forma ar trebui sa aiba logotipul nostru?
(Avis, Arby's, Ralph Lauren, Nike, Shell)
Cand ar trebui sa lasam un brand sa moara?
(Kodak, Tide, Rinso, Oxidol, Sony, General Electric, IBM, Rinso White…)
Cat de des ar trebui sa ne schimbam sloganul?
Ar trebui sa blocam competitia sa patrunda pe piata noastra? ( Kodak, Stolichnaya, Volkswagen, Apple, Pepsi, Coca-Cola, Johnson & Johnson)
Ce promovam: categoria sau brandul?
(Mc Donald's, Office Depot, PlayStation, Federal Express)
Cum ar trebui sa ne botezam brandul?
(Xerox, Mitsubishi, Hyundai)
Cum sa transformi un nume generic intr-un nume de brand? (General Motors, Standard Oil - Nabisco, Toyota-Lexus)
Nr. de pagini: 208
Anul aparitiei: 2006
REVIEW-URI