Chemarea ingerului

PRP: 34,90 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 24,43 lei
Diferență: 10,47 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Anul publicării: 2012

DESCRIERE

New York, aeroportul Kennedy. In sala de asteptari aglomerata, un barbat si o femeie se ciocnesc, isi cer scuze, apoi fiecare isi vede de drumul lui. Madeline si Jonathan nu se mai intalnisera niciodata si n-ar fi trebuit sa se revada. Dar, ajunsi la destinatiile lor, descopera ca au incurcat telefoanele mobile. Cand isi dau seama de greseala, sunt despartiti de zece mii de kilometri: ea are o florarie la Paris, el, se ocupa de un mic restaurant la San Francisco. Invinsi de curiozitate, fiecare cerceteaza continutul telefonului celuilalt. O dubla indiscretie si o revelatie: vietile lor sunt legate printr-un secret pe care-l credeau ingropat pentru totdeauna… Imbinand in mod fericit o comedie romantica si un thriller captivant, Guillaume Musso construieste in Chemarea ingerului o intriga care te va tine cu sufletul la gura si niste personaje de-a dreptul fermecatoare. „O poveste care te face sa visezi cu ochii deschisi. Guillaume Musso este un autor care-si cunoaste foarte bine cititorii.“ - Paris Match „Imposibil sa nu te prinda: Chemarea ingerului este fara indoiala unul dintre cele mai bune romane ale lui Musso.“ - Terra Femina Nr. de pagini: 336 Anul aparitiei: 2012

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review

Titluri de aceiași autori

20,93 lei
PRP: 29,90 lei
20,93 lei
PRP: 29,90 lei
17,24 lei
PRP: 22,99 lei
24,43 lei
PRP: 34,90 lei
Created in 0.0602 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.