Ciber-marketing

Ciber-marketing
-25%
ISBN: 973-684-117-0
Editura:
Pagini: 224
Categoria: Carti diverse
Preț: 9,75 lei
13,00 lei (-25%)
Disponibilitate: stoc indisponibil

DESCRIERE

Epoca informationala a fost vestita inca cu ani in urma. in relatie cu informatica, era industrializarii a devenit o era informationala. Societatea industriala a suferit o mutatie, transformandu-se intr-o societate a informatiilor sau, asa cum mai este numita, o societate a comunicatiilor, in care atat prelucrarea informatiilor si stapanirea cunostintelor stiintifice prin intermediul calculatorului, cat si orice fel de comunicare realizata pe baza retelelor existente la nivel mondial au devenit, peste tot si in orice moment, posibile si facile. Lucrarea elvetianului Kurt Rohner, specialist in domeniul vanzarilor si al marketingului, clarifica paradigmele marketingului evoluand intr-o epoca informatizata. Evolutia in continuare a marketingului in domeniul mediilor electronice - cum ar fi marketingul bancilor de date, comunicatiile prin video-text, cele audio si cele prin fax, multi-media, CD-ROM si realitatea virtuala creata prin intermediul Internetului - este descrisa cu ajutorul unor exemple. Cu tot cara

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review
Created in 0.1021 sec