?
Preț: 16,00 lei
Diferență: 4,00 lei
Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
Anul publicării: 2009
Categoria: Memorialistica

Complotul impotriva lui MICHAEL JACKSON. Prezentare - Complotul impotriva lui MICHAEL JACKSON. Era o icoana a muzicii pop pe care presa adora sa o urasca. Bogat peste imaginatie, excentric fara indoiala, si una dintre cele mai faimoase personaliati ale lumii, Michael Jackson a fost mereu tinta unei constante umiliri publice. Presa isi batea joc de culoarea pielii sale, de trasaturile fetei, de sexualitatea sa si de stilul sau de viata.
In aceasta carte, Aphrodite Jones condamna presa pentru ca a perpetuat zvonurile si insinuarile murdare, amintind doar detaliile sordide si acuzatiile nedrepte facute in timpul procesului. Presa se baza pe o industria profitabila din jurul vietii excentrice a lui Michael si spera in acest sens in condamnarea lui. Dar se pare ca jurnalistii s-au inselat. In eforturile lor de a scoate cat mai multi bani si rating cat mai mare, au trecut cu vederea adevarul. Numai dupa pronuntarea verdictului“Nevinovat” autoarea a avut inspiratia si curajul de a-si pune intrebaari cu privire la tot ce se intamplase:“Cand am citit titlurile NEVINOVAT in toate ziarele, m-am rusinat de faptul ca am facut parte din masinaria media care a contribuit la distrugerea lui Jacskon” -- spune autoarea.
Aceasta carte e o incercare reusita de reabilitare a megastarului tarat prin noroi, prin simpla prezentare a faptelor si a procesului asa cum s-au intamplat cu adevarat. Editura noastra doreste sa aduca un ultim omagiu megastarului prin publicarea acestei carti inedite in limba romana.

COPERTA: necartonata, ALB-NEGRU, cu cateva ilustratii alb-negru
FORMAT: 140 X 207 mm
Nr. pagini: 324

5 (3 review-uri)
3
0
0
0
0
5
O sa imi iau cartea...Merita..:D:X:X
5
la fel au făcut nenorociţii din presă şi în cazul prinţesei Diana sau a multor altor celebrităţi, de fapt adevărate valori, pe care unii oameni pur şi simplu nu suportă să vadă că în lupta pentru depăşirea condiţiei lor umane, pentru perfecţiune, au învins, pe când ei au rămas nişte bieţi anonimi, pustiiţi în suflete, şi plini de stricăciune în inimile lor. Dumnezeu ne-a lăsat porunca de a ne iubi aproapele ca pe noi înşine. Michael Jackson a respectat-o cu sfinţenie şi a făcut din ea un lait-motiv al vieţii sale. Dar a plătit un preţ atât de mare ... Păcat! Oricum, creaţia sa muzicală va rămâne peste veacuri, mărturie a geniului şi a unicităţii sale artistice, iar noi, cei care îl iubim şi îl idolatrizăm nu îl vom putea uita niciodată!
5
pacat ca ne dam seama de valoarea oamenilor abia atunci cand ei se duc in lumina
Created in 0.0775 sec