?
Preț: 57,55 lei
Diferență: 7,85 lei
Anul publicării: 2008
Pagini: 502

Copilul nostru (1-13 ani).Medicala.Copilul nostru (1-13 ani). Editia a II-a din ciclul Sanatatea optima de-a lungul vietii

Cartea face parte dintr-un proiect larg de educatie pentru sanatate ce vizeaza o abordare cronologica a dezvoltarii umane sub aspect medical si psihologic, de la nastere si pâna la batânete. Cartea cuprinde: sugestii pentru cresterea copilului si problemele ce intervin în perioada 1-13 ani; sfaturi pentru o alimentatie sanatoasa; subiecte considerate tabu – droguri, sex, fuga de acasa, metode de disciplina; peste 600 fotografii si grafice; cum se manifesta bolile copilariei; întrebarile puse de medic la consultul copilului; ce se poate face în cazul unei boli; remedii naturale; prevenire. Cartea este, deci, un effort de a informa parintii si educatorii, preocupati de îngrijirea copilului, despre fazele normale si anormale ale copilariei.

5 (2 review-uri)
2
0
0
0
0
5
Aceasta carte isi merita banii. Ador cartile dr. Ciobanu care contin informatii de ultima ora despre cresterea copiilor nostri, icu privire la alimentatia sanatoasa, prevenirea bolilor, schema de vaccinare, sfaturi pentru parintii fara experienta si multe altele. O recomand cu mare incredere tuturor parintilor care vor sa se educe si sa isi creasca un copil sanatos, destept si cu bune maniere.
5
"Copilul nostru" este exact ceea ce aveam nevoie in biblioteca mea: o carte completa cu informatii detaliate despre tot ce am nevoie sa stiu despre cresterea baiatului meu: sugestii pentru o nutritie echilibrata si sanatoasa, la ce sa ma astept cand merg la doctor, cum se manifesta bolile copilariei. Mi-au placut in mod deosebit desenele si graficele care sunt foarte sugestive si explicative. O recomand cu caldura si altor parinti dornici de a avea ceea ce este mai bun pentru copilul lor.
Created in 0.1185 sec