Dominante filosofice in publicistica lui Nae Ionescu - de la Logos la Cuvantul

Dominante filosofice in publicistica lui Nae Ionescu - de la Logos la Cuvantul
-10%
Editura:
Anul publicării: 2004
Categoria: Carti diverse
Preț: 27,00 lei
30,00 lei (-10%)
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 3 - 5 zile lucratoare

DESCRIERE

Publicistica lui Nae Ionescu il pune pe cititorul zilelor noastre in fata unui fenomen complex. Motivul este dat, in primul rand, de ancorarea acesteia in contextul curentelor de gandire care se manifestau in perioada interbelica, adica de transpunerea unor probleme filosofice in limbaj gazetaresc.În al doilea rand, este vorba de faptul ca autorul comenteaza realitatile sociale si politice ale vremii intr-un stil propriu. Orice analiza trebuie sa descifreze modul in care ideile sale filosofice se topesc in creuzetul publicistic.

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review
Created in 0.1175 sec