Fericirea paradoxala. Eseu asupra societatii de hiperconsum

Fericirea paradoxala. Eseu asupra societatii de hiperconsum
-18%
Editura:
Anul publicării: 2007
Categoria: Curs
Preț: 28,66 lei
34,95 lei (-18%)
Disponibilitate: stoc indisponibil

DESCRIERE

Ameliorarea continua a conditiilor de viata a devenit un scop al societatilor democratice, iar spiritul consumerist s-a infiltrat pina si in raporturile individului cu familia si religia, cu politica si sindicalismul, cu divertismentul si cultura.
O extindere neincetata a logicii comerciale la toate sferele existentei marcheaza intrarea intr-o noua faza, cea a hiperconsumului. Totul devine marfa, motivatiile cumpararii isi pierd legatura traditionala cu pozitia sociala si sistemul claselor, iar consumul e unul emotional, subiectiv, axat exclusiv pe cautarea noutatii si a placerii. Si totusi, distantindu-se de criticile alarmiste ale societatii de consum si de entuziasmele facile generate de societatea bunastarii, eseul lui Gilles Lipovetsky arata ca perpetua noastra cautare a unei fericiri multiforme nu e reductibila la bunuri materiale. Noua etica consumerista nu presupune in mod necesar o infringere a gindirii, ce isi gaseste un stimul inedit in chiar puternica individualizare a consumului si in faptul ca individul e mai mult ca oricind nevoit sa-si caute propriile repere.

Cuprins: Cele trei faze ale capitalismului de consum - Productie si marketing de masa - O tripla inventie: marca fabricii, ambalajul si publicitatea - Marile magazine - Dincolo de standing: consumul emotional - Consum, timp si joc - Inflatia de nou - Consumator„profesionist” si consumator anarhic - Superman: obsesia performantei, placerile simturilor - Viata profesionala, viata privata - Intelepciunea sau ultima iluzie


Traducere de Mihai Ungurean
Anul aparitiei: 2007
Format: 145x225
Nr. pagini: 368

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review

Titluri de același autor

28,66 lei
34,95 lei (-18%)
Created in 0.1120 sec