Firma şi Mass media. Managerul şi ziariştii

Firma şi Mass media. Managerul şi ziariştii
Preț: 14,00 lei
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 3 - 5 zile lucratoare
Editura:
Anul publicării: 2007
Pagini: 184
Format: 14,5 x 20,5 cm
Categoria: Management

DESCRIERE

Firma şi Mass media. Managerul şi ziariştii.

O carte despre relaţii, de orice natură ar fi acestea, îşi găseşte astăzi, în actualitatea comunităţii de afaceri din România, o deplină justificare.
Relaţiile fac parte din piaţă şi din oricare afacere. Nu există nicăieri în lume o societate comercială, firmă, companie sau oricum s-ar numi respectiva organizaţie care să facă afaceri cu sine însăşi, trăind izolată, ruptă de piaţă. În timp, creşte şi se dezvoltă sistemul de relaţii / raporturi de piaţă, din multiple motive şi, în special, datorită amplificării şi diversificării pieţelor, sporirii numărului, diversităţii şi puterii economice a jucătorilor / actorilor de pe piaţă.

În cartea sa, autorul foloseşte în sprijinul pledoariei sale, argumente pertinente în favoarea stabilirii, dezvoltării şi întăririi relaţiilor de informare-comunicare cu mass media, precum şi cu ziariştii. În acelaşi timp, subliniază nevoia unei atenţii sporite pe care trebuie să o manifeste managerul şi echipa sa faţă de pericolele reale care pot veni pentru firmă din această zonă.

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review
Created in 0.049 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.