Gandire creativa si brainstorming

Gandire creativa si brainstorming
Editura:
Anul publicării: 2007
Pagini: 151
Categoria: Carti diverse
Preț: 25,00 lei
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 3 - 5 zile lucratoare

DESCRIERE

Manual de Marketing (Michael J. Thomas).

In orice organizatie, indiferent de nivel, exista un zacamant bogat, dar inca nedescoperit, de idei utile. Tehnica gandiri creative tinde sa descopere acest zacamant si sa-l exploateze in beneficiul respectivei organizatii si al societatii in ansamblu. Este insa nevoie de un efort sustinut, nu doar pentru a invinge scepticismul si lipsa de incredere, ci si pentru a parcurge etapele ulterioare sedintei de brainstorming, respectiv evaluarea si aplicarea in practica a ideilor generate. Modul eficient de gandire si tehnicile creative pot fi usor deprinse; managerii pot renunta cu timpul la procedurile si la prejudecatile lor analitice, invatand sa profite de avantajele brainstormingului. Aceasta convingere transpare, de altfel, din fiecare pagina a cartii "Gandire creativa si brainstorming".

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review
Created in 0.1402 sec