Inteligenta Marketing Plus (Editia a II-a)

Inteligenta Marketing Plus (Editia a II-a)
-18%
Editura:
Anul publicării: 2004
Pagini: 448
Categoria: Carti diverse
Preț: 20,46 lei
24,95 lei (-18%)
Disponibilitate: stoc indisponibil

DESCRIERE

Cuprins: Spirit marketing - Inteligenta marketing - Bucataria marketingului: notiuni, concepte, istoric si orizonturi - Cum alegi si cum lucrezi cu o agentie de publicitate - Mixul de marketing - Mixul de marketing - Politica de produs - Politica de pret - Politica de distributie - Politica de promovare - Planificarea de marketing - Cercetarea de marketing - Introducere în cercetarea de marketing - Sistemul informational de marketing - Evaluarea mediului de marketing si a conjuncturii de piata - Piata: Identificare. Evaluare. Segmentare - Comportamentul consumatorului - Comportamentul cumparatorului organizational - Sondajul de piata - Chestionarul de ancheta - Experimentul de marketing - Teste simple de marketing Descriere: "Ciclul de viata al produselor ajunge in puncte de inflexiune, pietele se segmenteaza, comportamentul consumatorului se schimba, canalele media devin mult mai agresive, concurenta duce la scaderea costurilor. Bataliile pentru cistigarea clientilor si fidelizarea acestora cresc. In lupta intra arme noi, creatii ale tehnologiei, imbinate cu noul spirit marketing. Pentru administrarea acestor schimbari este nevoie de oameni noi, pregatiti: Oameni de Marketing. Altfel spus, caruta a luat-o inaintea cailor. Sint afaceri, dar nu sint specialisti adevarati de marketing. Cei care inteleg aceasta realitate vor citi -«Inteligenta marketing plus.-»" (Cezar Caluschi)

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review
Created in 0.1311 sec