Introducere in SPSS pentru cercetarea sociala si de piata

Introducere in SPSS pentru cercetarea sociala si de piata
-18%
Editura:
Anul publicării: 2014
Categoria: Tratat
Preț: 22,92 lei
27,95 lei (-18%)
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 3 - 5 zile lucratoare

DESCRIERE

Volumul ofera profesionistilor din domeniul sociologiei si marketingului notiuni teoretice si aplicatii practice pentru calculul si analiza datelor statistice cu ajutorul SPSS, versiunea 17. Studentii si profesorii de la facultatile de sociologie, marketing si administrarea afacerilor, masteranzii, doctoranzii si cercetatorii gasesc aici informatii necesare cu privire la crearea si gestionarea bazelor de date, curatarea si validarea lor, explorarea datelor, tratarea nonraspunsurilor. Pe linga prezentarea etapelor analizei statistice, diferitele capitole propun exercitii de verificare si consolidare a cunostintelor, precum si exemple de analize pentru cei care nu doresc sa memoreze formule, ci sa inteleaga cum pot face o astfel de analiza pe baza propriilor date utilizind SPSS.
 
Din cuprins:
Crearea unei baze de date• Gestionarea bazei de date• Etichetarea variabilelor si a valorilor variabilelor• Definirea nonraspunsurilor• Validarea logica prin urmarirea filtrelor si a unor intrebari factuale• Asocierea intre variabile categoriale. Tabelul de contingenta• Diferente intre medii: testul t pentru esantioane independente si ANOVA• Explorarea datelor• Corelatia si regresia liniara multipla

Nr. de pagini: 208
Anul aparitiei: 2014

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review
Created in 0.1064 sec