John Hattie, Invatarea vizibila. Ghid pentru profesori. Colectia - Educatie si formare

John Hattie, Invatarea vizibila. Ghid pentru profesori. Colectia - Educatie si formare
-28%
Editura:
Anul publicării: 2014
Pagini: 416
Categoria: Tratat
Preț: 27,05 lei
37,57 lei (-28%)
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 3 - 5 zile lucratoare

DESCRIERE

Invatarea vizibila.
 
Rod al efortului de sintetizare a peste 50 000 de cercetari, incluzand 250 de milioane de elevi, Invatarea vizibila. Ghid pentru profesori identifica, pe baze riguros stiintifice, care sunt cei mai eficienti factori din procesul de predare-invatare. Intr-o lume preocupata de aspectele conjuncturale ale activitatii didactice (politici educationale, management scolar etc.), John Hattie se intoarce la„viata de zi cu zi" a profesorilor si elevilor. Axata pe procesele specifice lectiei si interactiunilor profesor–elev, cartea ofera criterii clare si obiective pentru orice educator care doreste sa aleaga cele mai bune cai de optimizare a invatarii.

Volumul se concentreaza asupra obiectivelor didactice stimulatoare, asupra importantei clarificarii la clasa a criteriilor de reusita si a progresului individual al elevului si asupra felului in care evaluarea continua poate motiva atat profesorul, cat si elevii. Educatorii si cercetatorii din domeniul pedagogiei vor gasi aici sfaturi practice pentru implementarea celor mai adecvate strategii didactice, precum si studii de caz si liste de sarcini pentru diversele etape ale instruirii.

„Dupa incercari mai mult sau mai putin reusite de reforme structurale si sistemice in educatie, avem nevoie de o revolutie a invatarii. Cartea lui Hattie le ofera profesorilor sansa extraordinara de a genera fiecare, prin munca de zi de zi, o transformare profunda a invatarii, aducand acest proces in zona si facandu-l placut si autentic. Astfel, educatorii vor putea contribui direct si substantial la o Romanie educata..."- Prof. univ. dr. Lucian Ciolan, coordonatorul colectiei„Educatie si formare", decanul Facultatii de Psihologie si Stiintele Educatiei, Universitatea din Bucuresti

John Hattie este director al Institutului de: Stiinte ale Educatiei din Melbourne.
A mai scris Self-Concept (1991) si Visible Learning. A Synthesis of Over 800 Meta-Analyses Relating to Achievement (2008).

 
Cuprins:

Prefata
Multumiri
Capitolul 1. Scoli„dotate cu invatare vizibila"

Partea I. Sursa ideilor si rolul profesorilor
Capitolul 2. Sursa ideilor
Capitolul 3. Profesorii, principalii agenti ai procesului didactic

Partea a II-a. Lectiile
Capitolul 4. Pregatirea lectiei
Capitolul 5. Inceputul lectiei
Capitolul 6. Desfasurarea lectiei: invatarea
Capitolul 7. Desfasurarea lectiei: importanta feedbackului
Capitolul 8. Incheierea lectiei

Partea a III-a. Structurile mentale
Capitolul 9. Structurile mentale ale profesorilor, directorilor si sistemelor scolare

Bibliografie
Nr. de pagini: 416
Anul aparitiei: 2014
 
 
 
 

 

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review
Created in 0.2094 sec