Limba italiana. Corespondenta comerciala

PRP: 19,95 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 16,16 lei
Diferență: 3,79 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Oana Salisteanu Cristea
ISBN: 973-681-525-0
Editura: POLIROM
Anul publicării: 2004
Pagini: 216
DESCRIERE
Cuprins:
Indicatiile de pe plic - Elementele componente ale unei scrisori comerciale - Cererea de oferta - Oferta - Comanda - Documente privitoare la expediere si transport - Documente privitoare la plata - Mic glosar roman-italian de termeni comerciali, economici si financiari
Descriere:
Conceputa ca un manual, lucrarea constituie un instrument de lucru deosebit de util in relatiile cu parteneri de afaceri italieni. Pentru o buna insusire a tehnicilor de redactare, sint analizate detaliat toate elementele obligatorii ale unei scrisori comerciale, de la indicatiile de pe plic pina la componentele sale interne. Cele 111 modele de scrisori, redactate de specialisti si insotite de scheme generale si de liste cu "formule de asamblare", il familiarizeaza pe cititorul interesat cu lexicul specializat si frazele standard folosite in diferitele situatii comunicationale ce apar in raporturile de afaceri.
Indicatiile de pe plic - Elementele componente ale unei scrisori comerciale - Cererea de oferta - Oferta - Comanda - Documente privitoare la expediere si transport - Documente privitoare la plata - Mic glosar roman-italian de termeni comerciali, economici si financiari
Descriere:
Conceputa ca un manual, lucrarea constituie un instrument de lucru deosebit de util in relatiile cu parteneri de afaceri italieni. Pentru o buna insusire a tehnicilor de redactare, sint analizate detaliat toate elementele obligatorii ale unei scrisori comerciale, de la indicatiile de pe plic pina la componentele sale interne. Cele 111 modele de scrisori, redactate de specialisti si insotite de scheme generale si de liste cu "formule de asamblare", il familiarizeaza pe cititorul interesat cu lexicul specializat si frazele standard folosite in diferitele situatii comunicationale ce apar in raporturile de afaceri.
REVIEW-URI