Limba si literatura romana in scoala primara. Perspective complementare

PRP: 25,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 20,00 lei
Diferență: 5,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Alina Pamfil
Editura: PARALELA 45
Anul publicării: 2009
DESCRIERE
Limba si literatura romana in scoala primara. Perspective complementare. Prezentare - Limba si literatura romana in scoala primara. Perspective complementare. Partea I. Cadre generale
Capitolul I. DIDACTICA LIMBII SI LITERATURII ROMANE IN CLASELE PRIMARE
Capitolul al II-lea. PROGRAME SCOLARE SI PROIECTE DIDACTICE
Capitolul al III-lea. COMPETENTA DE COMUNICARE
Partea a II-a. Formarea competentei de comunicare in clasele primare
Capitolul I. COMUNICAREA ORALA
Capitolul al II-lea. CITITUL SI SCRISUL
Capitolul al III-lea. SCRIEREA
Capitolul al IV-lea. LECTURA
ANEXE
BIBLIOGRAFIE
INDEX DE METODE, STRATEGII SI TEHNICILE DE PREDARE - INVATARE - EVALUARE
Dinamica scolii romanesti actuale impune interogarea modelelor canonizate si reflectia asupra practicilor scolare curente. Un asemenea demers, deopotriva interogativ si reflexiv, desfasoara si cartea de fata:
o abordare completa a celor patru arii ale studiului limbii si literaturii romane la primare: didactica oralului, didactica citit-scrisului, didactica scrierii si didactica lecturii.
Circumscrierea ariilor disciplinei s-a realizat in acord cu imperativele programelor in vigoare si prin raportare la studiul limbii si literaturii romane in gimnaziu. Mai mult, discutia a urmarit sincronizarea tuturor
scenariilor propuse cu directiile ce definesc didactica europeana a studiului materiei in primele clase.
In ansamblu, cartea intretine un dialog permanent cu studiile romanesti dedicate domeniului. Discutia preia o parte din strategiile si metodele consacrate si propune, in acelasi timp, perspective noi,
uneori antitetice, de cele mai multe ori complementare.
Anul aparitiei: 2009
Nr. pagini: 278
Capitolul I. DIDACTICA LIMBII SI LITERATURII ROMANE IN CLASELE PRIMARE
Capitolul al II-lea. PROGRAME SCOLARE SI PROIECTE DIDACTICE
Capitolul al III-lea. COMPETENTA DE COMUNICARE
Partea a II-a. Formarea competentei de comunicare in clasele primare
Capitolul I. COMUNICAREA ORALA
Capitolul al II-lea. CITITUL SI SCRISUL
Capitolul al III-lea. SCRIEREA
Capitolul al IV-lea. LECTURA
ANEXE
BIBLIOGRAFIE
INDEX DE METODE, STRATEGII SI TEHNICILE DE PREDARE - INVATARE - EVALUARE
Dinamica scolii romanesti actuale impune interogarea modelelor canonizate si reflectia asupra practicilor scolare curente. Un asemenea demers, deopotriva interogativ si reflexiv, desfasoara si cartea de fata:
o abordare completa a celor patru arii ale studiului limbii si literaturii romane la primare: didactica oralului, didactica citit-scrisului, didactica scrierii si didactica lecturii.
Circumscrierea ariilor disciplinei s-a realizat in acord cu imperativele programelor in vigoare si prin raportare la studiul limbii si literaturii romane in gimnaziu. Mai mult, discutia a urmarit sincronizarea tuturor
scenariilor propuse cu directiile ce definesc didactica europeana a studiului materiei in primele clase.
In ansamblu, cartea intretine un dialog permanent cu studiile romanesti dedicate domeniului. Discutia preia o parte din strategiile si metodele consacrate si propune, in acelasi timp, perspective noi,
uneori antitetice, de cele mai multe ori complementare.
Anul aparitiei: 2009
Nr. pagini: 278
REVIEW-URI