Managementul brandului de Catalin Mihail Barbu (Editie revizuita si adaugita)

Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
DESCRIERE
Cartea autorului Catalin Mihail Barbu „Managementul brandului de Catalin Mihail Barbu (Editie revizuita si adaugita)" de la editura SITECH
Brandurile reprezinta astazi un fenomen global, oferind companiilor posibilitatea de a crea si intretine relatiile cu consumatorii. Pe de alta parte, cosumatorii sunt atrasi ca un magnet de stralucirea brandurilor, intrucat acestea le permit sa se exprime si sa se afirme in plan social si individual.
In aceasta lucrare incercam sa raspundem impreuna cu cititori la cat mai multe din aceste intrebari fara a avea pretentia ca am abordat intreaga problematica implicata de managamentul brandului.
Lucrarea de fata se adreseaza unei game largi de beneficiari, studentilor care studiaza managementul brandului, cursantilor de la programele de masterat, cursuri postuniversitare si doctorat. De un real folos se poate dovedi lucrarea practicienilor din firmele care doresc sa construiasca branduri puternice.
Anul aparitiei: 2017
Format: 17X24 cm
Nr. pagini: 198
REVIEW-URI