Managementul brandului de Catalin Mihail Barbu (Editie revizuita si adaugita)

Managementul brandului de Catalin Mihail Barbu (Editie revizuita si adaugita)
-12%
Preț: 41,58 lei
47,25 lei (-12%)
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 1 - 6 zile lucratoare
Editura:
Anul publicării: 2017
Categoria: Cursuri

DESCRIERE

Brandurile reprezinta astazi un fenomen global, oferind companiilor posibilitatea de a crea si intretine relatiile cu consumatorii. Pe de alta parte, cosumatorii sunt atrasi ca un magnet de stralucirea brandurilor, intrucat acestea le permit sa se exprime si sa se afirme in plan social si individual.

In aceasta lucrare incercam sa raspundem impreuna cu cititori la cat mai multe din aceste intrebari fara a avea pretentia ca am abordat intreaga problematica implicata de managamentul brandului.

Lucrarea de fata se adreseaza unei game largi de beneficiari, studentilor care studiaza managementul brandului, cursantilor de la programele de masterat, cursuri postuniversitare si doctorat. De un real folos se poate dovedi lucrarea practicienilor din firmele care doresc sa construiasca branduri puternice.


Anul aparitiei: 2017
Format: 17X24 cm
Nr. pagini: 198

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review
Created in 0.069 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.