Manual de Marketing, spec. Economic (cls. a XII-a)

PRP: 8,90 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 7,21 lei
Diferență: 1,69 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Nicoleta Singureanu
Editura: SIGMA
Anul publicării: 2002
Pagini: 128
DESCRIERE
Manualul acopera o arie tematica sensibil imbogatita fata de manualele anterioare, structurand problemele semnificative ale marketingului modern (politicile de produs, de pret, de distributie, de promovare, comportamentul consumatorului, programe de marketing).
Este de remarcat stilul direct si concis al cartii, precum si caracterul didactic si interdisciplinar pronuntat, prin corelarea continuturilor cu materia studiata anterior si cu alte discipline economice.
Seturile de teste-grila propuse pentru verificarea modului si a corectitudinii acumularii cunostintelor specifice disciplinei sporesc in mod deosebit caracterul operational al manualului, familiarizand elevii cu modalitatile de calcul al unor indicatori sau parametri necesari in fundamenarea unor decizii economice, mai precis, a celor de marketing.
Detaliile cartii:
* Autor: Nicoleta Singureanu, Cristina Mateiciuc
* Editura: Sigma
* Anul aparitiei: 2002
* Pagini continute: 128
Este de remarcat stilul direct si concis al cartii, precum si caracterul didactic si interdisciplinar pronuntat, prin corelarea continuturilor cu materia studiata anterior si cu alte discipline economice.
Seturile de teste-grila propuse pentru verificarea modului si a corectitudinii acumularii cunostintelor specifice disciplinei sporesc in mod deosebit caracterul operational al manualului, familiarizand elevii cu modalitatile de calcul al unor indicatori sau parametri necesari in fundamenarea unor decizii economice, mai precis, a celor de marketing.
Detaliile cartii:
* Autor: Nicoleta Singureanu, Cristina Mateiciuc
* Editura: Sigma
* Anul aparitiei: 2002
* Pagini continute: 128
REVIEW-URI