Manual de Marketing, spec. Economic (cls. a XII-a)

Manual de Marketing, spec. Economic (cls. a XII-a)
-20%
Editura:
Anul publicării: 2002
Pagini: 128
Categoria: Altele
Preț: 7,12 lei
8,90 lei (-20%)
Disponibilitate: stoc indisponibil

DESCRIERE

Manualul acopera o arie tematica sensibil imbogatita fata de manualele anterioare, structurand problemele semnificative ale marketingului modern (politicile de produs, de pret, de distributie, de promovare, comportamentul consumatorului, programe de marketing).
Este de remarcat stilul direct si concis al cartii, precum si caracterul didactic si interdisciplinar pronuntat, prin corelarea continuturilor cu materia studiata anterior si cu alte discipline economice.
Seturile de teste-grila propuse pentru verificarea modului si a corectitudinii acumularii cunostintelor specifice disciplinei sporesc in mod deosebit caracterul operational al manualului, familiarizand elevii cu modalitatile de calcul al unor indicatori sau parametri necesari in fundamenarea unor decizii economice, mai precis, a celor de marketing.

Detaliile cartii:

* Autor: Nicoleta Singureanu, Cristina Mateiciuc
* Editura: Sigma
* Anul aparitiei: 2002
* Pagini continute: 128

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review
Created in 0.1030 sec