Manual de persuasiune

Manual de persuasiune
-18%
Preț: 31,12 lei
37,95 lei (-18%)
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Anul publicării: 2009
Categoria: Bussines

DESCRIERE

Manual de persuasiune. Arta persuasiunii, cu ajutorul careia ne transmitem mesajele in mod convingator, este esentiala in lumea actuala saturata de informatie. Robert H.
Gass si John S. Seiter analizeaza persuasiunea din perspectiva stiintelor sociale, ilustrindu-si teoria cu exemple din viata de zi cu zi, de la cele
mai evidente, cum ar fi sloganurile publicitare, pina la mesajele subliminale, ca parfumurile sau muzica. Sint prezentate tehnicile de persuasiune online,
inclusiv fraudele de tip phishing, persuasiunea nonverbala si diversele moduri in care putem determina schimbarea atitudinilor si comportamentelor
celorlalti. Volumul se adreseaza profesionistilor din domeniile educatiei, afacerilor, marketingului si publicitatii, precum si tuturor celor interesati
de tehnicile de persuasiune.
Cuprins:
Ce este persuasiunea?• Modelele de persuasiune cu caracter dual• Teoria actiunii motivate• Credibilitatea• Caracteristicile comunicatorilor si
capacitatea de a convinge• Conformismul si influenta in cadrul grupurilor• Limbajul si persuasiunea• Structurarea si ordonarea mesajelor persuasive
• Persuasiunea vizuala 

Anul aparitiei: 2009
Format: 160 x 235
Nr. pagini: 400

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review
Created in 0.067 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.