Marketing direct

Marketing direct
-14%
ISBN: 973-9721-93-X
Editura:
Pagini: 383
Categoria: Cursuri
Preț: 22,50 lei
26,16 lei (-13,99%)
Disponibilitate: stoc indisponibil

DESCRIERE

Cuprins:

Prefata (p7)
Introducere (p9)
Capitolul 1. CONCEPTUL DE MARKETING DIRECT (p1)
Capitolul 2. COORDONATE ALE DEZVOLTARII MARKETINGULUI DIRECT IN ROMANIA (p67)
Capitolul 3. MIXUL DE MARKETING DIRECT (p115)
Capitolul 4. MANAGEMENTUL MARKETINGULUI DIRECT (p182)
Capitolul 5. TEHNICILE SI INSTRUMENTELE MARKETINGULUI DIRECT (p221)
Capitolul 6. UTILIZAREA MEDIILOR TRADITIONA.LE DE COMUNICARE IN SFERA MARKETINGULUI DIRECT (p292)
Capitolul 7. VIITORUL MARKETINGULUI DIRECT (p330)
Bibliografie (p373)

Descriere:

Marketing direct - noua aparitie in cadrul colectiei Biblioteca de Marketing, reprezinta o fericita si atat de necesara completare editoriala a campului de actiune specific activitatii de marketing a organizatiilor moderne, prin abordarea unuia dintre domeniile sale de avangarda. Prin maniera riguroasa, orientata inspre explicarea continutului domeniului si surprinderea concretizarii acestuia, autorul reuseste in intreprinderea sa de a defini marketingul direct, de a evalua dezvoltarea sa pe plan international, de a-l aborda in plan managerial prin prisma mixului de marketing direct si , mai ales, a planificarii, organizarii si desfasurairii campaniilor sale specifice.
Adresata deopotriva profesionistilor in marketing din cadrul diferitelor organizatii si institutii prezentate in piata romaneasca dar si viitorilor specialisti in domeniu, lucrarea ofera o deschidere semnificativa tuturor celor interesati inspre intelegerea si, mai ales, utilizarea conceptelor, instrumentelor si tehnicilor marketingului direct.

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review
Created in 0.1236 sec