Marketing în turismul rural

Preț: 13,10 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Blanca Garcia Henche
Editura: IRECSON
Anul publicării: 2005
Pagini: 214
Format: 14,8 x 21 cm
DESCRIERE
Marketing în turismul rural.
Această lucrare analizează şi descrie situaţia actuală din sectorul turistic, apariţia turismului rural ca produs nou şi particularităţile inerente comercializării sale.
În prima parte se analizează schimbările cererii, ale mediului înconjurător şi ale pieţelor turistice care au reprezentat principalele cauze ale apariţiei turismului rural într-o formă comercială, în special în Europa.
Partea a doua descrie rolul marketing-ului în acest sector, analizând detaliat fiecare din variantele sale. Sunt descrise caracteristicile diferenţiate ale turismului rural, componentele ofertei sale şi principalele strategii de preţuri şi de distribuţie pentru a ajunge la clienţii săi. De asemenea, sunt studiate instrumentele necesare pentru a promova şi a face cunoscut turismul rural pe piaţă şi, prin intermediul analizelor de cazuri practice, se caută căile de aplicare reală a strategiilor de marketing.
Această lucrare analizează şi descrie situaţia actuală din sectorul turistic, apariţia turismului rural ca produs nou şi particularităţile inerente comercializării sale.
În prima parte se analizează schimbările cererii, ale mediului înconjurător şi ale pieţelor turistice care au reprezentat principalele cauze ale apariţiei turismului rural într-o formă comercială, în special în Europa.
Partea a doua descrie rolul marketing-ului în acest sector, analizând detaliat fiecare din variantele sale. Sunt descrise caracteristicile diferenţiate ale turismului rural, componentele ofertei sale şi principalele strategii de preţuri şi de distribuţie pentru a ajunge la clienţii săi. De asemenea, sunt studiate instrumentele necesare pentru a promova şi a face cunoscut turismul rural pe piaţă şi, prin intermediul analizelor de cazuri practice, se caută căile de aplicare reală a strategiilor de marketing.
REVIEW-URI