Marketing international. Provocari si tendinte la inceputul mileniului trei. Editia a II-a

Marketing international. Provocari si tendinte la inceputul mileniului trei. Editia a II-a
-5%
Preț: 45,60 lei
48,00 lei (-5%)
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: ,
Editura:
Anul publicării: 2008
Categoria: Carti diverse

DESCRIERE

Marketing international. Provocari si tendinte la inceputul mileniului trei. Editia a II-a. Nr. pagini: 392
Format: 17x24

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review
Created in 0.065 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.