MARKETING. MANUAL PENTRU CLASA A XII-A

MARKETING. MANUAL PENTRU CLASA A XII-A
-25%
ISBN: 973-684-535-4
Editura:
Pagini: 128
Categoria: Altele
Preț: 11,18 lei
14,90 lei (-24,97%)
Disponibilitate: stoc indisponibil

DESCRIERE

Prezentare:

Dedicata elevilor studiind in cadrul filierei tehnologice, profilul servicii, specializarile economic sI administrativ si conferind continuitate studiului marketingului - acelasi colectiv de autori semneaza si manualul de profil pentru clasa a 11-a -, lucrarea propune urmatoarea structura:

Mixul de marketing; Politica de produs; Politica de pret; Politica de distributie; Politica de promovare; Comportamentul consumatorului; Programul de marketing; Teste de evaluare a cunostintelor; Raspunsuri.

Aplicatiile includ: Teme de reflectie; Rezumate; Intrebari; Probleme rezolvate; Studii de caz; Texte de comentat;; Probleme propuse. Sectiunea finala a manualului este dedicata unui grupaj de teste de evaluare a cunostintelor, pe capitole, pentru care se ofera grila solutiilor.

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review

Titluri de același autor

16,87 lei
19,62 lei (-14,02%)
Created in 0.1100 sec