Marketing turistic

Marketing turistic
Editura:
Anul publicării: 2006
Pagini: 248
Format: 14,8 x 21 cm
Categoria: Cursuri
Preț: 14,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil

DESCRIERE

Marketing turistic.

Lucrarea abordează conceptele specifice marketingului turistic, metodele şi tehnicile de cercetare adecvate domeniului şi, nu în ultimul rând, politicile de produs turistic, preţ, distribuţie şi promovare turistică, intenţionându-se a fi un instrument util pentru marketerii actuali şi în devenire (studenţi la facultăţi cu specializarea Marketing), dar şi pentru managerii firmelor turistice şi personalul din subordinea lor.
Dincolo de aspectele generale ale marketingului turistic, abordate din perspectiva literaturii străine şi româneşti, dar şi a unei viziuni proprii, cartea aduce în prim plan două subiecte „fierbinţi”, incitante – ecomarketingul turistic şi imaginea turistică.

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review
Created in 0.1107 sec