Marketing XII

PRP: 9,50 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 8,55 lei
Diferență: 0,95 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Nicolae Al. Pop
Editura: DIDACTICA SI PEDAGOGICA
Anul publicării: 2004
Pagini: 112
DESCRIERE
Prezentare:
Manualul se adreseaza elevilor de la liceele tehnologice, profilul Servicii, specializarea economic si administrativ. Tematica lucrarii, marketing-mix-ul si politicile acestuia (politica de produs, politica de pret, politica de distributie si politica promotionala), permite o intelegere mai buna a sistemului de functionare a intreprinderilor moderne, a mecanismului raportarii sale permanente la exigentele mediului social-economic, in care acestea activeaza.
Manualul se adreseaza elevilor de la liceele tehnologice, profilul Servicii, specializarea economic si administrativ. Tematica lucrarii, marketing-mix-ul si politicile acestuia (politica de produs, politica de pret, politica de distributie si politica promotionala), permite o intelegere mai buna a sistemului de functionare a intreprinderilor moderne, a mecanismului raportarii sale permanente la exigentele mediului social-economic, in care acestea activeaza.
REVIEW-URI