Marketingul bazat pe permisiune

Marketingul bazat pe permisiune
-20%
Autor:
Editura:
Anul publicării: 2005
Pagini: 256
Categoria: Carti diverse
Preț: 20,72 lei
25,90 lei (-20%)
Disponibilitate: stoc indisponibil

DESCRIERE

Despre carte Pentru unii, faptul ca timpul disponibil pentru "a acorda atentie" unui lucru este o resursa incredibil de pretioasa dar pe cale de disparitie, ar putea sa para doar o simpla expresie a unui principiu economic. Pentru Seth Godin el reprezinta o oportunitate de afaceri. Marketingul bazat pe permisiune difuzeaza, la aceleasi costuri ca ale marketingului bazat pe intrerupere nu doar un mesaj ci o duzina. Aceasta multiplicare conduce la o crestere semnificativa a avantajelor si profiturilor. In timp ce concurenta continua sa intrerupa persoane necunoscute si obtine rezultate mediocre, campania de marketing bazat pe permisiune pe care o sustii reuseste sa transforme persoanele necunoscute in prieteni si prietenii in clienti. Va fi supus oare marketingul de masa unei schimbari dramatice? In mod sigur. O noua forma de marketing apare in peisaj. Noua abordare va afecta marketingul bazat pe intrerupere la fel de mult precum automobilul a afectat producatorii de trasuri." Despre autor Seth Godin a absolvit Tufts University in 1982, cu o licenta in computere si filosofie. Ulterior a obtinut un MBA in marketing la Stanford Business School. Din 1983 si pana in 1986 a lucrat ca brand manager la Spinnaker Software, unde a condus echipa ce a creat prima generatie de produse multimedia. Seth Godin a fost vicepresedinte al departamentului de marketing direct de la Yahoo! pana in 2000, cand a decis sa-si consacre timpul scrisului si conferintelor.

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review
Created in 0.1293 sec