Planificarea si managementul campaniilor de relatii publice

Planificarea si managementul campaniilor de relatii publice
-18%
Preț: 20,46 lei
24,95 lei (-18%)
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 3 - 5 zile lucratoare
Autor: ,
Editura:
Anul publicării: 2009
Categoria: Carti diverse

DESCRIERE

Planificarea si managementul campaniilor de relatii publice. Succesul unei campanii de relatii publice este asigurat de o buna planificare si de un management eficient. Lucrarea arata cum poate fi initiat si coordonat
un program de relatii publice astfel incit de el sa beneficieze atit organizatia care il elaboreaza, cit si publicurile carora li se adreseaza. Numeroasele
studii de caz, precum si planul in zece puncte menit sa asigure succesul campaniilor si programelor de relatii publice fac din acest ghid un instrument util
pentru studentii si practicienii din domeniu, precum si pentru manageri.
 
Cuprins:
Rolul relatiilor publice in afaceri• Publicuri• Analiza PEST• Comunicarea pe internet• Opt reguli de aur pentru stabilirea obiectivelor
• Obiective strategice si tactice• Cunoasterea publicurilor si a mesajelor• Campaniile diferite necesita tactici diferite
• Planificare temporala si resurse• Masurarea succesului• Beneficiile evaluarii• Analiza mass-media

Nr. pagini: 240
Format: 135x200

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review

Titluri de aceiași autori

13,12 lei
16,00 lei (-18%)
20,46 lei
24,95 lei (-18%)
37,43 lei
49,90 lei (-24,99%)
Created in 0.068 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.