Practici de management strategic. Metode si studii de caz

PRP: 25,90 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 21,76 lei
Diferență: 4,14 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
ISBN: 973-46-0279-9
Editura:
Anul publicării: 2006
Pagini: 352

DESCRIERE

Cuprins:

Colectarea informatiei pentru management strategic - Declararea misiunii organizatiei - Analiza mediului inconjurator general - Analiza mediului inconjurator concurential - Analiza lantului valorii - Formarea strategiei si stakeholder-ii organizatiei - Analiza SWOT - Implementarea strategiei prin modificarea culturii organizationale - Matricele de portofoliu - Implementarea strategiei prin modificarea structurii organizationale

Descriere:

Volumul ofera, alaturi de fundamentele teoretice ale managementului strategic, o bogata metodologie de punere in practica a cunostintelor de specialitate, raportata la particularitatile spatiului romanesc, cu o focalizare pe problematica intreprinderilor mici si mijlocii. In prima parte, fiecare subiect teoretic are atasata o sectiune aplicativa asociata metodei de operationalizare propuse, iar in final, un set de probleme-intrebari si teme de discutie. Partea a doua prezinta un grup de studii de caz ale unor firme ce opereaza in Romania, trei dintre acestea - Electroprecizia, Metabras si ICCO - fiind romanesti. Grupul de studii de caz este incheiat de cel dedicat sistemului Coca-Cola in Romania.

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review
Created in 0.0688 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.