Psihologia consumatorului de mass-media.150 de experimente pentru a intelege manipularea mediatica

Psihologia consumatorului de mass-media.150 de experimente pentru a intelege manipularea mediatica
-18%
Editura:
Anul publicării: 2009
Categoria: Carti diverse
Preț: 20,46 lei
24,95 lei (-18%)
Disponibilitate: stoc indisponibil

DESCRIERE

Psihologia consumatorului de mass-media Comportamentul consumatorului de televiziune, radio sau presa scrisa are la baza o serie de mecanisme inconstiente, cunoscute de producatorii din mass-media. Asa-numitele„retete de succes” nu sint de multe ori decit tentative de manipulare a telespectatorului, radio-ascultatorului sau cititorului de ziare. Cartea prezinta 150 de experimente care analizeaza fenomenul manipularii si explica metodele folosite de mass-media pentru influentarea atitudinii, gusturilor si preferintelor noastre.

Cuprins: Mass-media si convingerile• Euristica disponibilitatii• Reflexul de orientare si dependenta televizuala• Expunerea selectiva a informatiei• Vinovatie si altruism• Mass-media si politica• Efectul simplei expuneri• Influenta sociala• Transferul simbolic• Incertitudine si placere• Publicitatea in mass-media• Activarea cognitiva• Antropomorfismul in publicitate• Impactul marcilor asupra copilului• Muzica si conditionarea asociativa• Divertismentul• Jocurile de lumini si intimidarea• Culorile si perceptia timpului• Reactia si autosuficienta
ANUL APARITIEI:     2009
NUMAR PAGINI:    256
FORMAT:    135x200

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review
Created in 0.1066 sec