Psihologia consumatorului. Factorii care ne influenteaza comportamentul de consum

Psihologia consumatorului. Factorii care ne influenteaza comportamentul de consum
-18%
ISBN: 973-46-0439-2
Editura:
Anul publicării: 2006
Pagini: 256
Categoria: Carti diverse
Preț: 22,10 lei
26,95 lei (-18%)
Disponibilitate: stoc indisponibil

DESCRIERE

Cuprins: Perceperea informatiei si comportamentul de cumparare: capcane, distorsionari si limite in procesarea informatiei - Simturile si comportamentul cumparatorului: psihologia ambiantei - Puterea vinzatorilor si influentarea clientilor Descriere: Traducere de Marius Roman. Cum puteti fi determinat sa zaboviti mai mult intr-un supermarket? De ce cumparati un anumit sortiment de vin? De ce culorile vii si calde stimuleaza consumul? Stiati ca muzica ritmata creste viteza de deplasare a clientilor intr-un magazin? De ce cumparind un produs aflat la oferta aveti impresia ca sinteti mai inteligent? Comportamentele noastre de cumparare sint direct influentate sau induse de factori cognitivi si afectivi extrem de usor de manipulat. Consumatorul interpreteaza informatiile, resimte anumite emotii, se implica in interactiuni sociale particulare. O suta de experimente efectuate in laborator sau pe teren dezvaluie, in cele trei parti ale volumului, diferite modalitati si tehnici de influentare a comportamentului de consum, usor de pus in practica si necostisitoare.

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review
Created in 0.1028 sec