Strategii pentru brandingul de success. Notorietatea si longevitatea unei marci

PRP: 38,48 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 30,78 lei
Diferență: 7,70 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Hamish Pringle
Editura: POLIROM
Anul publicării: 2011
DESCRIERE
Daca un produs are un ciclu de viata predictibil si, inevitabil, este inlocuit la un moment dat de altul, o marca poate supravietui mult timp, cu conditia sa dispuna de resursele necesare pentru a se reinventa permanent. Pe baza unor exemple celebre - Nokia, Sony, Nike, Apple, Virgin etc. -, volumul arata modul in care natura brandurilor s-a schimbat in timp si continua sa evolueze, identificand factorii esentiali pentru supravietuirea unei marci pe termen lung. Numeroasele studii de caz ofera profesionistilor din domeniul marketingului si publicitatii informatii fundamentale pentru elaborarea unor strategii capabile sa impuna un brand si sa il mentina in top.
De ce longevitatea unei marci ar trebui sa conteze pentru investitori - Prezentarea pericolelor asociate anumitor modele de gandire strategica - Matricea Ansoff - Matricea Boston - Cele cinci forte ale lui Porter - Cei patru„P”: produsul, pretul, plasarea, promovarea - Grila FCB - Ierarhia nevoilor umane elaborata de Maslow - Influenta mentalitatii consumatorului -„Legea randamentelor” - Stabilirea unor obiective si a unei strategii adecvate - Alegerea indicatorilor-cheie ai performantei
Autori: Hamish Pringle, Peter Field
Traducere de Iulia Teliban
Anul aparitiei: 2011
Format: 160x235
Nr. pagini: 368
De ce longevitatea unei marci ar trebui sa conteze pentru investitori - Prezentarea pericolelor asociate anumitor modele de gandire strategica - Matricea Ansoff - Matricea Boston - Cele cinci forte ale lui Porter - Cei patru„P”: produsul, pretul, plasarea, promovarea - Grila FCB - Ierarhia nevoilor umane elaborata de Maslow - Influenta mentalitatii consumatorului -„Legea randamentelor” - Stabilirea unor obiective si a unei strategii adecvate - Alegerea indicatorilor-cheie ai performantei
Autori: Hamish Pringle, Peter Field
Traducere de Iulia Teliban
Anul aparitiei: 2011
Format: 160x235
Nr. pagini: 368
REVIEW-URI