Strategii pentru brandingul de success. Notorietatea si longevitatea unei marci

Strategii pentru brandingul de success. Notorietatea si longevitatea unei marci
-18%
Editura:
Anul publicării: 2011
Categoria: Carti diverse
Preț: 31,55 lei
38,48 lei (-18,01%)
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 3 - 5 zile lucratoare

DESCRIERE

Daca un produs are un ciclu de viata predictibil si, inevitabil, este inlocuit la un moment dat de altul, o marca poate supravietui mult timp, cu conditia sa dispuna de resursele necesare pentru a se reinventa permanent. Pe baza unor exemple celebre - Nokia, Sony, Nike, Apple, Virgin etc. -, volumul arata modul in care natura brandurilor s-a schimbat in timp si continua sa evolueze, identificand factorii esentiali pentru supravietuirea unei marci pe termen lung. Numeroasele studii de caz ofera profesionistilor din domeniul marketingului si publicitatii informatii fundamentale pentru elaborarea unor strategii capabile sa impuna un brand si sa il mentina in top.

De ce longevitatea unei marci ar trebui sa conteze pentru investitori - Prezentarea pericolelor asociate anumitor modele de gandire strategica - Matricea Ansoff - Matricea Boston - Cele cinci forte ale lui Porter - Cei patru„P”: produsul, pretul, plasarea, promovarea - Grila FCB - Ierarhia nevoilor umane elaborata de Maslow - Influenta mentalitatii consumatorului -„Legea randamentelor” - Stabilirea unor obiective si a unei strategii adecvate - Alegerea indicatorilor-cheie ai performantei

Autori: Hamish Pringle, Peter Field
Traducere de Iulia Teliban
Anul aparitiei: 2011
Format: 160x235
Nr. pagini: 368

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review
Created in 0.1146 sec