Sun Tzu si arta afacerilor - 6 principii strategice pentru manageri (Mark R. McNeilly)

Sun Tzu si arta afacerilor - 6 principii strategice pentru manageri (Mark R. McNeilly)
-28%
Editura:
Anul publicării: 2016
Pagini: 352
Categoria: Bussines
Preț: 28,73 lei
39,90 lei (-27,99%)
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 3 - 5 zile lucratoare

DESCRIERE

Sun Tzu si arta afacerilor - 6 principii strategice pentru manageri (Mark R. McNeilly)
 
CUM SA APLICAM CU SUCCES IN AFACERI STRATEGIILE DIN ARTA RAZBOIULUI

Acum peste doua mii de ani, faimosul general chinez Sun Tzu a scris lucrarea clasica de strategie militara Arta razboiului, pentru a transmite mai departe intelepciunea dobandita in anii de batalii. Iar pentru ca domeniul afacerilor, ca si razboiul, este unul dinamic, cu ritm alert si impune folosirea eficienta a unor resurse limitate, directorii moderni de organizatii au de castigat daca stiu cum sa valorifice invataturile lui Sun Tzu.

Pornind de la exemplele reale ale unor firme precum General Electric, Microsoft, AT&T, BMW, Southwest Airlines, FedEx, Mark R. McNeilly ne arata cum pot fi adaptate cu succes principiile militare la lumea corporatista de astazi, ca sa evitam capcanele managementului si sa obtinem avantaj competitiv pe termen lung:

- Castiga totul fara lupta
- Evita punctele forte, ataca punctele slabe
- Inducere in eroare si cunoastere anticipate
- Viteza si pregatire
- Modeleaza-ti oponentul
- Leadership bazat pe caracter

Mark R. McNeilly este lector universitar la Universitatea statului Carolina de Nord, Chapel Hill, unde preda marketing. A fost invitat la emisiuni despre strategie de la BBC, C-SPAN, CNBC, Business News Network, Voice of America. A aparut ca analist invitat in programul special despre arta razboiului a lui Sun Tzu de pe canalul History Channel, in 2009. A sustinut prezentari despre Sun Tzu si strategie la companii precum IBM, Royal Bank of Scotland, Society of Competitive Intelligence Professionals. A fost director de marketing si a lucrat timp de 30 de ani la IBM si Lenovo, avand experienta in strategie, marketing si management.

Nr. de pagini: 352
Anul aparitiei: 2016

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review
Created in 0.1655 sec