TEHNOLOGIA INFORMATIEI SI A COMUNICATIILOR -TIC 3. Manual pentru clasa a XI-a

PRP: 24,90 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 17,93 lei
Diferență: 6,97 lei
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
Autor: Mariana Pantiru
ISBN: 973-571-676-3
Editura: ALL
Anul publicării: 2007
Pagini: 144
Categoria: Altele
DESCRIERE
Prezentare:
Pentru elev, manualul reprezinta un instrument de lucru in insusirea deprinderilor de utilizare a bazelor de date, in dobandirea de cunostinte si deprinderi cu privire la organizarea si prelucrarea datelor cu ajutorul bazelor de date, in folosirea instrumentelor specifice mediului de gestiune a bazelor de date, folosind aplicatia Microsoft Access, in timp ce pentru profesor el se constituie intr-un mijloc didactic ideal in pregatirea orelor. Apeland la realizarea unei aplicatii reale, gestiunea unei biblioteci scolare, stratagema menita sa sporeasca interesul si angajamentul elevilor, dar sa si evite stereotipia in tratarea elementelor de interfata, sunt prezentate operatiile specifice. O atare abordare contribuie la ancorarea elevului in activitatea concreta, largindu-i perspectiva asupra activitatilor ulterioare. In sectiunea sa finala, lucrarea propune o serie de aplicatii, trimiteri la situatii reale, corespunzatoare specificului celor doua profile de adresabilitate.
Pentru elev, manualul reprezinta un instrument de lucru in insusirea deprinderilor de utilizare a bazelor de date, in dobandirea de cunostinte si deprinderi cu privire la organizarea si prelucrarea datelor cu ajutorul bazelor de date, in folosirea instrumentelor specifice mediului de gestiune a bazelor de date, folosind aplicatia Microsoft Access, in timp ce pentru profesor el se constituie intr-un mijloc didactic ideal in pregatirea orelor. Apeland la realizarea unei aplicatii reale, gestiunea unei biblioteci scolare, stratagema menita sa sporeasca interesul si angajamentul elevilor, dar sa si evite stereotipia in tratarea elementelor de interfata, sunt prezentate operatiile specifice. O atare abordare contribuie la ancorarea elevului in activitatea concreta, largindu-i perspectiva asupra activitatilor ulterioare. In sectiunea sa finala, lucrarea propune o serie de aplicatii, trimiteri la situatii reale, corespunzatoare specificului celor doua profile de adresabilitate.
REVIEW-URI