?
Preț: 204,01 lei
Diferență: 10,74 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Anul publicării: 2018
Categoria: Generala

Cartea autorului Victor Stoica „Compendiu de specialitati medico-chirurgicale, pentru REZIDENTIAT 2018. Volumele 1 si 2 - Editie revizuita (util pentru intrare in rezidentiat)" de la editura MEDICALA REZIDENTIAT

Lucrarea, Compendiu de specialitati medico-chirurgicale. Volumele 1 si 2, coordonatori Victor Stoica, Viorel Scripcariu, este complet revizuita si corectata fata de cea anterioara, este elaborata de un numar impresionant autori, cadre didactice la Universitatile de Medicina si Farmacie din Romania sub coordonarea Prof. Dr. Victor Stoica si Viorel Scripcariu. Subiectele incluse in programa examenului de rezidentiat din 2018 sunt tratate in mod complex prin expunerea celor mai recente achizitii de diagnostic, fiziopatologie si terapeutica verificate de practica medicala internationala.

Tabelele respective si schemele explicative clare caracterizeaza toate expunerile. Compendiul cuprinde toate temele din specialitatile medicale si chirurgicale stabilite de Ministerul Sanatatii pentru concursul de rezidentiat: pneumologie, cardiologie, gastroenterologie si hepatologie, nefrologie, neurologie, hematologie, endocrinologie, reumatologie, boli infectioase in 50 de capitole din specialitatile medicale ale cuprinsului.

Dintre specialitatile chirurgicale sunt incluse: chirurgie generala, ortopedie, ORL, urologie, ginecologie-obstetrica. Nu lipseste niciun subiect din programa de concurs de rezidentiat. Expunerile clare si didactice cuprind tot ce este actual in medicina moderna dar sunt adaptate la particularitatile asistentei medicale romanesti. Compendiul de specialitati medico-chirurgicale poate fi consultat cu profit de catre toti medicii practicieni din toate spitalele din tara

Cuprins:

Pneumologie. Cardiologie. Gastroenterologie-Hepatologie. Diabetul zaharat. Hematologie-Oncologie. Endocrinologie. Boli infectioase. Nefrologie. Pediatrie. Neurologie. Reumatologie. Chirurgie generala. Urologie. Ortopedie. Obstetrica-Ginecologie.

Adresabilitate: Medici absolventi ai Universitatilor de Medicina si Farmacie in vederea sustinerii examenului de rezidentiatin specialitatile medicale si chirurgicale, medici practicieni.

Anul aparitiei    2018
Numar pagini    978