PRP: 16,00 lei
?
Preț: 12,80 lei
Diferență: 3,20 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Anul publicării: 2010

Evaluare nationala la Limba si Literatura Romana - 2011. In vederea pregatirii temeinice a absolventilor clasei a VIII-a pentru Evaluarea Nationala la Limba si literatura romana, Editura Sigma pune la dispozitia acestora un Ghid de pregatire care cuprinde, pe langa modelele de subiecte publicate de M. E. C. T. S. la 30 octombire 2010, subiectele date la sesiunile din anul scolar 2009-2010 si alte 50 de modele de subiecte intocmite dupa modelul celor stabilite de M. E. C. T. S. La elaborarea modelelor de subiecte propuse in acest ghid si la rezolvarea acestora au contribuit profesori de prestigiu si cu experienta la catedra. Rezolvarile propuse prezinta, desigur, numai sugestii de raspuns, pentru ca, in procesul de pregatire, elevii pot gasi si propune si alte cai de rezolvare, mai ales in cazul compunerilor, cunoscand faptul ca acestea implica un oarecare grad de subiectivitate.
Cele 50 de teste pregatitoare sunt insotite de modele de rezolvari, deoarece, in procesul de pregatire elevii pot gasi si propune si alte cai de rezolvare, mai ales in cazul compunerilor.
In speranta ca Editura Sigma a reusit sa va ofere un material util si divers in pregatirea pentru Evaluarea Nationala, va dorim spor la treaba si succes!

Anul aparitiei: 2010