Psihosociologia publicitatii. Despre reclamele vizuale, Septimiu Chelcea, Pro Universitaria

Psihosociologia publicitatii. Despre reclamele vizuale, Septimiu Chelcea, Pro Universitaria
PRP: 75,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 57,00 lei
Diferență: 18,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Anul publicării: 2021
Categoria: Psihologie

DESCRIERE

Publicarea dupa aproape zece ani a unei a doua editii a lucrarii Psihosociologia publicitatii. Despre reclamele vizuale presupune, ba chiar impune, revizuirea textului. Ritmul cunoasterii in toate domeniile este accelerat: se contureaza mereu teorii noi, sunt avansate ipoteze si se difuzeaza prin carti si reviste de specialitate pe suport hartie sau online o multitudine de fapte de observatie si rezultate ale experimentelor stiintifice. Este aproape imposibil pentru un singur om sa cuprinda universul cunoasterii. Ce putem spera este sa ne facem o imagine fragmentara cat mai clara despre domeniul nostru de cercetare, dar niciodata nu o cuprindere deplina a lui.

Numar pagin: 302

Anul aparitiei: 2021

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review