Septimiu Chelcea, Psihosociologie aplicata - Publicitatea

Septimiu Chelcea, Psihosociologie aplicata - Publicitatea
-18%
Editura:
Anul publicării: 2016
Pagini: 560
Categoria: Carti diverse
Preț: 49,16 lei
59,95 lei (-18%)
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 3 - 5 zile lucratoare

DESCRIERE

Cunostintele de psihosociologie sint obligatorii pentru toti cei ce activeaza in industria publicitatii si in special pentru redactorii de reclame. Perspectiva psihosociologica ajuta la depasirea viziunii simpliste a comunicarii liniare si a plasarii consumatorilor intr-un vid social, ca si cum acestia ar actiona independent de contextul care influenteaza receptarea mesajului publicitar. Fie ca sint texte in presa scrisa, spoturi pentru radio sau televiziune ori afisaj stradal, reclamele trebuie sa tina cont de specificul publicului caruia i se adreseaza.

Volumul le ofera studentilor si specialistilor in stiintele socioumaniste si in stiintele comunicarii numeroase idei si analize ce aprofundeaza cunoasterea privind relatiile interpersonale in societate si influenta sociala prin mass-media si publicitate: de la trucuri menite sa atraga atentia potentialilor consumatori, pina la aspectele psihosociologice esentiale in conceperea reclamelor, precum cultura locala, sexul, virsta, religia si clasa sociala, sau situatiile in care sint adecvate anumite tipuri de mesaje publicitare.

Din cuprins:
• Functiile publicitatii
• Societate, cultura si publicitate
• Comunicarea– fundament al publicitatii
• Premisele psihosociologice ale publicitatii
• Simturile– ferestre spre interior si spre exterior
• Perceptie, societate, cultura
• Iluziile si potentialul lor publicitar
• Atitudinile si schimbarea lor
• Creativitatea– cheia succesului in publicitate
• Umorul in publicitate– acceptarea vs respingerea lui

Nr. de pagini: 560
Anul aparitiei: 2016

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review
Created in 0.1434 sec