Strategia portofoliului de brand - Cum sa creezi relevanta, diferentiere, energie, parghii comerciale si claritate

Strategia portofoliului de brand - Cum sa creezi relevanta, diferentiere, energie, parghii comerciale si claritate
-15%
Editura:
Anul publicării: 2007
Categoria: Carti diverse
Preț: 46,75 lei
55,00 lei (-15%)
Disponibilitate: în stoc la furnizor

DESCRIERE

Strategia portofoliului de brand scrisa de David A. Aaker, autoritatea incontestabila in branding a Statelor Unite, este prima lucrare care defineste in mod explicit domeniul si structura portofoliului de brand. Sunt identificate conceptele si instrumentele fundamentale, precum si modalitatile prin care strategia portofoliului de brand poate solutiona o serie de probleme specifice strategiilor de afaceri, printre care:

• Cum sa iti pastrezi relevanta brandului, in conditiile in care piata este foarte dinamica;
• Cum sa iti diferentiezi brandul utilizand instrumentele portofoliului de brand;
• Cum sa imbunatatesti claritatea ofertelor si sa furnizezi unicitate activitatilor de construire a brandului;
• Cum sa faci ca o alianta a brandurilor sa functioneze.

"Strategia portofoliului de brand este o lectura obligatorie pentru orice companie impovarata cu branduri al caror rol si ale caror relatii au nevoie de clarificare si indrumari mai intelepte. David Aaker, cel mai original si schematic specialist in branding, a indreptat inca o data managementul de brand catre teritorii noi si incitante.”
Philip Kotler, profesor de Marketing International, Facultatea de Management Kellogg, Universitatea Northwestern

Nr. de pagini: 430
Anul aparitiei: 2006

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review

Cărți noi - Carti diverse

Created in 0.1248 sec