TRATAT DE PUBLICITATE IMOBILIARA Vol. I - II

PRP: 85,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 68,85 lei
Diferență: 16,15 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Marian NICOLAE
Editura: UNIVERSUL JURIDIC
Anul publicării: 2006
Pagini: 17x24
Format: Vol. I - 500 ; Vol.
DESCRIERE
TRATAT DE PUBLICITATE IMOBILIARA Vol. I - II - Marian NICOLAE.
INTRODUCERE ÎN PUBLICITATEA IMOBILIARĂ
CUVÂNT ÎNAINTE
TITLUL I INTRODUCERE ÎN PUBLICITATEA IMOBILIARĂ
CAPITOLUL I DREPTUL CIVIL ŞI PUBLICITATEA IMOBILIARĂ
Secţiunea I NOŢIUNEA ŞI CLASIFICAREA DREPTURILOR SUBIECTIVE CIVILE PATRIMONIALE
Secţiunea a II- a IZVOARELE DREPTURILOR ŞI OBLIGAŢIILOR CIVILE PATRIMONIALE
§1. Consideraţii generale
§2. Izvoarele obligaţiilor
§3. Modurile de dobândire a drepturilor reale
Secţiunea a III-a NECESITATEA ŞI ROLUL PUBLICITĂŢII IMOBILIARE
§1. Consideraţii generale
A. PRINCIPIUL SECURITĂŢII DREPTURILOR SUBIECTIVE CIVILE
B. MIJLOACELE JURIDICE DE REALIZARE A SECURITĂŢII A DREPTURILOR CIVILE
§2. Noţiunea şi clasificarea formelor de publicitate în dreptul civil român
A. NOŢIUNI GENERALE
B. CLASIFICAREA ŞI ANALIZA FORMELOR DE PUBLICITATE
§2. Rolul publicităţii în dreptul civil român
A. IMPORTANŢA PUBLICITĂŢII ÎN GENERAL
B. RAPORTUL DINTRE CUNOASTEREA POSIBILĂ, DATORATĂ PUBLICITĂŢII, A SITUAŢILOR JURIDICE, ŞI CUNOASTEREA EFECTIVĂ, DIRECTĂ, DE CATRE TERŢI A ACESTORA
C. IMPORTANŢA PUBLICITĂŢII IMOBILIARE
INTRODUCERE ÎN PUBLICITATEA IMOBILIARĂ
CUVÂNT ÎNAINTE
TITLUL I INTRODUCERE ÎN PUBLICITATEA IMOBILIARĂ
CAPITOLUL I DREPTUL CIVIL ŞI PUBLICITATEA IMOBILIARĂ
Secţiunea I NOŢIUNEA ŞI CLASIFICAREA DREPTURILOR SUBIECTIVE CIVILE PATRIMONIALE
Secţiunea a II- a IZVOARELE DREPTURILOR ŞI OBLIGAŢIILOR CIVILE PATRIMONIALE
§1. Consideraţii generale
§2. Izvoarele obligaţiilor
§3. Modurile de dobândire a drepturilor reale
Secţiunea a III-a NECESITATEA ŞI ROLUL PUBLICITĂŢII IMOBILIARE
§1. Consideraţii generale
A. PRINCIPIUL SECURITĂŢII DREPTURILOR SUBIECTIVE CIVILE
B. MIJLOACELE JURIDICE DE REALIZARE A SECURITĂŢII A DREPTURILOR CIVILE
§2. Noţiunea şi clasificarea formelor de publicitate în dreptul civil român
A. NOŢIUNI GENERALE
B. CLASIFICAREA ŞI ANALIZA FORMELOR DE PUBLICITATE
§2. Rolul publicităţii în dreptul civil român
A. IMPORTANŢA PUBLICITĂŢII ÎN GENERAL
B. RAPORTUL DINTRE CUNOASTEREA POSIBILĂ, DATORATĂ PUBLICITĂŢII, A SITUAŢILOR JURIDICE, ŞI CUNOASTEREA EFECTIVĂ, DIRECTĂ, DE CATRE TERŢI A ACESTORA
C. IMPORTANŢA PUBLICITĂŢII IMOBILIARE
REVIEW-URI