TRATAT DE PUBLICITATE IMOBILIARA Vol. I - II

TRATAT DE PUBLICITATE IMOBILIARA Vol. I - II
-10%
Anul publicării: 2006
Pagini: 17x24
Format: Vol. I - 500 ; Vol.
Categoria: Carti diverse
Preț: 76,50 lei
85,00 lei (-10%)
Disponibilitate: stoc indisponibil

DESCRIERE

TRATAT DE PUBLICITATE IMOBILIARA Vol. I - II - Marian NICOLAE.

INTRODUCERE ÎN PUBLICITATEA IMOBILIARĂ

CUVÂNT ÎNAINTE

TITLUL I INTRODUCERE ÎN PUBLICITATEA IMOBILIARĂ





CAPITOLUL I DREPTUL CIVIL ŞI PUBLICITATEA IMOBILIARĂ





Secţiunea I NOŢIUNEA ŞI CLASIFICAREA DREPTURILOR SUBIECTIVE CIVILE PATRIMONIALE

Secţiunea a II- a IZVOARELE DREPTURILOR ŞI OBLIGAŢIILOR CIVILE PATRIMONIALE

§1. Consideraţii generale

§2. Izvoarele obligaţiilor

§3. Modurile de dobândire a drepturilor reale

Secţiunea a III-a NECESITATEA ŞI ROLUL PUBLICITĂŢII IMOBILIARE

§1. Consideraţii generale

A. PRINCIPIUL SECURITĂŢII DREPTURILOR SUBIECTIVE CIVILE

B. MIJLOACELE JURIDICE DE REALIZARE A SECURITĂŢII A DREPTURILOR CIVILE

§2. Noţiunea şi clasificarea formelor de publicitate în dreptul civil român

A. NOŢIUNI GENERALE

B. CLASIFICAREA ŞI ANALIZA FORMELOR DE PUBLICITATE

§2. Rolul publicităţii în dreptul civil român

A. IMPORTANŢA PUBLICITĂŢII ÎN GENERAL

B. RAPORTUL DINTRE CUNOASTEREA POSIBILĂ, DATORATĂ PUBLICITĂŢII, A SITUAŢILOR JURIDICE, ŞI CUNOASTEREA EFECTIVĂ, DIRECTĂ, DE CATRE TERŢI A ACESTORA

C. IMPORTANŢA PUBLICITĂŢII IMOBILIARE

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review
Created in 0.1035 sec